انواع دیوایدر سینی کابل

سینی و نردبان کابل ابزارهایی هستند در جهت امنیت، مرتب بودن کابل ها و زیبایی در کارخانجات، ساختمان ها ، تاسیسات و دیگر محیط های صنعتی. کابل ها در تمام طول مسیر درون سینی یا نردبان کابل قرار میگیرند. برای حفظ ایمنی محیط کار بهتر است این تجهیزات دارای ویژگی هایی نظیر ضد آتش سوزی، ضد خوردگی، عدم جرقه زدن و عدم تشکیل میدان مغناطیسی باشند. سینی/ نردبان کابل کامپوزیتی علاوه بر ویژگی های یاد شده از خصوصیاتی نظیر مقاومت در برابر ضربه، سبکی، نصب آسان، مقاومت در برابر محیط های شیمیایی گوناگون و استحکام بسیار بالا برخوردار هستند. سینی کابل دارای یک سری دیوایدر (جداکننده) می باشد که در ادامه به شرح انواع دیوایدر سینی کابل خواهیم پرداخت .

دیوایدر سینی کابل در ارتفاع های 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 ، 15 و 20 سانتیمتر و در شاخه های 2 و 3 متری تولید می گردد. معمولا می توان در سفارش دیوایدر سینی درب دار جهت کاهش هزینه خرید ، دیوایدر سینی را از ورق نازک تر از خود سینی انتخاب نمود . برای مثال در زمان سفارش سینی کابل گالوانیزه عرض 50 ضخامت 1.5 میلیمتر می توان دیوایدر را با ورق ضخامت 1.25 میلیمتر انتخاب شود.

انواع دیوایدر سینی کابل

1- دیوایدر جوش شده سینی کابل

2- دیوایدر پیچ شده سینی کابل

3- دیوایدر خم فابریک سینی کابل

انواع دیوایدر سینی کابل-1

آیتم های مهم در انتخاب دیوایدر سینی کابل

  • عرض سینی کابل گالوانیزه به سانتیمتر یا میلیمتر
  • ارتفاع سینی کابل به سانتی متر یا میلیمتر
  • طول سینی کابل به متر
  • ضخامت ورق سینی کابل
  • ضخامت ورق دیوایدر سینی
  • نوع پانچ دار یا بدون پانچ بودن دیوایدر سینی کابل
  • نوع گالوانیزه سرد یا گالوانیزه گرم

معمولا دیوایدر سینی کابل درب دار کاسپین در طول های 2 متر و 3 متر تولید و عرضه می گردد. زمانی که کابل هایی که قرار است توسط سینی کابل نگهداری شود دارای گرمای کابل هستند از دیوایدر سینی پانچ دار استفاده می شود که با دارا بودن سوراخ های متعدد در بدنه و دیوایدر سینی باعث گردش هوا و خنک ماندن کابل ها می گردد. جهت آسیب ندیدن کابل های سینی کابل معمولا لبه بالایی دیوایدر سینی کابل بصورت یک خم 180 درجه ای به داخل بر میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× پشتیبانی