دلیل استفاده از سینی کابل گالوانیزه

سینی کابل گالوانیزه یکی از پرمصرف ترین تجهیزات جهت انتقال سیم و کابل در کارخانجات،سوله ها،پاساژ ها و پارکینگ ها می باشد که معمولا از ورق گالوانیزه سرد ساخته می شود و علت مصرف زیاد سینی کابل در این مکان ها راحتی دسترسی به کابلها در زمان نیاز به اضافه و یا کم کردن سیم ها و کابلهای داخل سینی برق می باشد و دیگر دلیل استفاده از آن سهولت و سرعت در زمان نصب سینی کابل می باشد. در ادامه قصد داریم دلیل استفاده از سینی کابل گالوانیزه شرح دهیم .

دلیل استفاده از سینی کابل گالوانیزه

یکی از روش های جا به جایی و محافظت از کابل ها و سیم های برق استفاده از سینی کابل گالوانیزه و نردبان کابل گالوانیزه می باشد که به ما در انتقال کابل به حالت افقی و عمودی کمک می کند. در انتهای مسیر سینی کابل ها، از ته بند سینی کابل استفاده می شود و در جاهایی که نیاز به تغییر جهت سینی کابل باشد از زانو سینی کابل استفاده می کنند و در مسیر هایی که نیاز به یک راه اضافه می باشند از سه راهی سینی کابل و اگر نیاز به دو راه اضافه باشند از چهار راهی سینی کابل استفاده می کنند. در مسیر هایی که دیگر نیازی به پهن بودن سینی کابل ها نیست یعنی تعداد سیم ها کمتر شده و از حالت مسیر اصلی به مسیر فرعی رسیده باشند از تبدیل سینی کابل جهت باریک تر شدن سینی استفاده می کنند و با این وسیله یک سینی کابل پهن تر را به یک سینی کابل باریک تر متصل می کنند.

دلیل استفاده از سینی کابل گالوانیزه-1

مشخصات فنی سینی کابل گالوانیزه

رای ساپورت و حفاظت ازسیم و کابل های برق،انتخاب عالی ترین روش جهت کابل کشی،تعمیرات و پشتیبانی احتمالی واستحکام بالا بردن بیشتر کارایی کابل ها،در راندمانهای انتقال انرژی استفاده از تجهیزی نظیر سینی کابل و نردبان کابل با توجه به قیمت سینی نردبان کابل مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× پشتیبانی