لوله فولادی برق تهران

لوله فولادی برق

لوله های فولادی برق اغلب در مصارف صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار میگیرند. لوله کاندوئیت دارای ضخامت بین 0.9 تا 1.5 میلیمتر و با طول شاخه های 3 متری (استاندارد) قابل ارائه میباشند.(درصورت درخواست مشتریان تا 6 متر هم قابل تولید میباشد) برای مطالعه بیشتر در مورد قیمت سینی کابل روی لینک سبزرنگ کلیک کنید.

 

قیمت لوله فولادی برق

قیمت این لوله ها در تابان پارس بسیار مناسب میباشد حتما با کارشناسان ما در زمینه قیمت این لوله ها در ارتباط باشید تا از قیمت به روز اطلاع کسب کنید.

 

انواع لوله فولادی برق :

لوله فولادی برق گالوانیزه سرد: در این روش لوله به صورت سطحی گالوانیزه میگردد.

لوله فولادی برق گالوانیزه گرم: برای محیط های اسیدی و یا محیط های مرطوب بهتر است از لوله هایی استفاده شود که از روی پوشیده شده اند و آبکاری گالوانیزه گرم شده اند.

لوله فولادی برق مشکی (رنگ شده با رنگ الکترو استاتیک): در این روش لوله به وسیله رنگ در برابر زنگ زدی مقاوم میگردد.

 

اتصالات لوله فولادی برق :

 بست اسپیت ، زانویی دوردار ، بوشن ، زانویی درب دار ، سه راهی درب دار ، براس بوشن ، درپوش آلومینیومی ، بست انتهایی ، تبدیل این لوله ها ، در پوش پلاستیکی ، سه راهی ساده لوله فولادی 

 

 ویژگی های این لوله ها

در اندازه ها و شکل های مختلف برای تهیه نیازهای مشتری در دسترس است. به طور کلی لوله  فولادی برق در بازه ای از 2/3 اینچ تا قطر بیرونی 24 اینچ در طول های مختلف تا 100 پا در دسترس است. این لوله ها ارزان تر و قوی تر از لوله های فولادی بدون درز است. برای لوله های خط مناسب است.

قبل از رسیدن به بازار ، لوله ها و لوله های فولادی برق  از طریق تست های مختلفی از جمله بازرسی جوش التراسونیک ، تست تست هیدرولیک ، بررسی بول ، بررسی میکرومتر ، حلقه حلقه و ارزیابی صافی پردازش می شوند تا از کیفیت آن اطمینان حاصل شود.این لوله ها در بسیاری از برنامه های صنعتی سنگین مانند: نرده ، داربست ،لوله های خط ، اهداف مهندسی ، صنایع نفت ، ساخت و ساز صنعتی ، صنعت کشاورزی و صنعت مسکن استفاده می شود.

لوله-فولادی-برق

نکات مهم از لوله فولادی برق

لوله های جوش داده شده اغلب تحمل ابعاد سخت تری نسبت به یکپارچه دارند و در صورت تولید در همان مقادیر می توانند ارزان تر باشند. این ماده عمدتاً برای جوشکاری ورق جوش فولادی غیر متفاوتی استفاده می شود و یا چگالی قدرت بالا ، جوش فلز را می توان به سرعت در دمای بالا گرم کرد ، که می تواند فلزات و آلیاژهای نسوز را ذوب کند. جوش نفوذ عمیق سریع ، منطقه تحت تأثیر گرما بسیار ناچیز است ، بنابراین اثر عملکردی اندک روی اتصالات ، مفصل تقریباً بدون اعوجاج نیست. اما در اتاق جوشکاری خاص نیاز به دلیل جوشکاری با استفاده از اشعه X است.

این لوله ها به جوشکاری پرتو الکترونی اشاره دارد ، استفاده از حرکت پر سرعت از پرتوی الکترون به کار رفته در انرژی جنبشی ضربه ای به گرم شدن قطعه کار تبدیل می شود به گونه ای که قطعه کار که از ذوب خارج می شود ، تشکیل جوش است. این لوله ها توسط صفحه نورد و جوش درز تشکیل می شود. فلاش جوش را می توان با استفاده از تیغ روسری از سطح خارج یا داخل آن خارج کرد. همچنین می توان منطقه جوش را با گرما درمان کرد تا درز کمتر دیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× پشتیبانی