زانوی سینی کابل 135 درجه

زانو سینی کابل جزو اتصالات سینی کابل است و زانوی قابل تنظیم می باشد از مزایای تولید زانوها این میباشد که قابلیت انعطاف و تغییر زاویه کابل ها را به سهولت برای پروژه ها فراهم می سازد یعنی از زاویه ای به زاویه ی دیگر درجه تقریبا قابل چرخش می باشد که در موقعیت هایی که تغییر ارتفاع در سینی کشی ایجاد شده برای نصاب این سهولت و دسترسی را فراهم می آورد. در ادامه قصد داریم زانوی سینی کابل 135 درجه را مورد بررسی قرار دهیم.

زانویی 135 درجه یک وسیله کاربردی در سیم کشی برق می باشد. این وسیله به جهت تغییر مسیر 135 درجه مورد استفاده قرار می گیرد و در بخش هایی که نیاز داریم یک مسیر سیم کشی را تغییر جهت دهیم از این وسیله استفاده می نماییم. زانویی سینی کابل 135 درجه نیز به مانند سه راهی سینی کابل به صورت ساده، مشبک و توری تولید می گردد. جنس این ابزار کاربردی غالبا فولاد گالوانیزه شده می باشد اما سینی کابل آلومینیوم نیز نوعی دیگر از این سینی کابل ها می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

زانوی سینی کابل 135 درجه (گالوانیزه)

گالوانیزه به عنوان یک روکش به کار می رود که مانع از زنگ زدگی و خوردگی فلزاتی چون آهن می گردد. محصولات فولادی امروزه اغلب گالوانیزه می شوند تا مقاومت بیشتر و طول عمر طولانی تری داشته باشند. زانویی سینی کابل 135 درجه گالوانیزه نیز یکی از همین محصولات گالوانیزه ضد زنگ می باشد که از مقاومت مطلوبی برخوردار می باشد.

زانوی سینی کابل 135 درجه-1

انواع سینی کابل

انواع سینی کابل را میشود از نظر جنس به چهار نوع مختلف تقسیم کرد:

سینی کابل پلاستیکی
سینی کابل پودری رنگی
سینی کابل گالوانیزه ی سرد
سینی کابل گالنیزه ی آبکاری گرم

درپوش زانویی سینی کابل 135 درجه یک وسیله کاربردی دیگر در سیم کشی برق می باشد. این وسیله درپوشی است که برای زانویی سینی کابل 135 درجه مورد استفاده قرار می گیرد و در بخش هایی که نیاز داریم یک مسیر سیم کشی را تغییر جهت دهیم از این وسیله استفاده می نماییم. درپوش زانویی سینی کابل 135 درجه نیز به مانند سه راهی سینی کابل به صورت ساده، مشبک و توری تولید می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× پشتیبانی