سینی کابل گالوانیزه فابریک

دلیل گالوانیزه بودن سینی کابل

سینی کابل گالوانیزه برق فابریک از جمله تجهیزات پر مصرف در سیستم های کابل کشی می باشد که پروسه تولید آن از ورق گالوانیزه فابریک می باشد. در زمان تولید سینیهای کابل مواردی مانند عرض سینیهای کابل ، ضخامت ورق گالوانیزهای فابریک ، پانچ دار بودن ، درب دار بودن ، و چهارخم یا شش خم بودن لبه ها می بایست مشخص گردد.

به جهت جلوگیری از ایجاد خسارت و صدمه به کابل ها و سایر تجهیزات و همچنین برای کابل کشی آسان تر سطح داخلی سینی کابل گالوانیزه فابریک باید صاف و عاری از هر گونه پلیسه باشد. به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی سینی کابل گالوانیزه برق ، از پوشش گالوانیزهای فابریک استفاده می شود . داخل سینی کابل گالوانیزه فابریک صاف و صیقلی می باشد.

سینی کابل گالوانیزه چیست؟

امروزه سینی کابل گالوانیزه بخش ضروری از ساخت و ساز صنعتی، مسکونی و تجاری می باشد، که با راه حل های سریع، اقتصادی و انعطاف پذیر برای حل مشکل نگهداری کابلهای تاسیساتی استفاده می شوند.

سینیهای کابل یا “Cable tray” قطعات محافظی که از جنس ورق گالوانیزها ، ورق استیل یا pvc به منظور محافظت کابل های برق، مخابرات، شبکه در برابر رطوبت، حیوانات موزی، دور از دسترس بودن و آرایش و نظم در مسیر دهی به کابل ها کاربرد دارد.

استفاده از این سازه یکی از راحت ترین و ارزان ترین نگهداری کابل های با حجم بالا است که می تواند تا ۸۵ درصد هزینه کلی نگهداری را کاهش دهد. این سینی ها به دلیل داشتن منافذ متعدد این امکان را می دهد که تجهیزات دیگری مانند نورهای پرژکتور، نقطه ای، اکسس پوینت های اینترنت و لامپ های فلورسنت را به آن متصل کنیم. کابل‌ها باید در تمام طول مسیر از درون سینی های کابل ها عبور کنند که این شامل حرکت‌های عمودی نیز می‌شود.

انتخاب ورق در تولید سینی کابل

سینی فولادی کم کربن

بسته به کیفیت فولاد، انتقال می‌تواند در هر نقطه از ۳۲+ تا ۴۰- درجه فارنهایت رخ دهد. اگر هر بخش از سیستم سینی کابل و نردبان کابل در معرض ضربه یا لرزش قرار نگیرد، می‌تواند در دماهای پایین به خوبی عمل کند، اما به هرحال کنترل این نوع نیرو‌های دینامیکی می‌تواند بسیار دشوار باشد. به همین دلیل، توصیه ما این است که از سینی‌های فولادی کم‌کربن در دمای زیر 0 درجه فارنهایت (۱۸- درجه سانتیگراد) استفاده نشود چرا که ممکن است نیروهای ضربه‌ای وجود داشته باشد.

سینی کابل و نردبان کابل فولادی

سینی کابل گالوانیزه و نردبان کابل فولادی با کاهش دما، محصولات فولادی با کربن پایین، با رسیدن به یک نقطه دمایی خاص انعطاف‌پذیری خود را به آرامی از دست می‌دهند، در این نقطه خاص که محدوده دما بسیار کاهش می‌یابد ، بیش از ۵۰٪ انعطاف‌پذیری، به سرعت از بین می‌رود. این نقطه، نقطه تغییر فاز یا انتقال از فاز انعطاف‌پذیری به شکنندگی نامیده می‌شود و در تمام فولادهای غیر‌فلزی و فولاد کم‌کربن رخ می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× پشتیبانی