سینی کابل و لدر کابل

سینی کابل و لدر

لدر کابل چیست؟

لدر کابل جهت حرکت و جابجایی کابل ها در ارتفاعات زیاد و ناهموار از این لدر کابل استفاده میکنند . لدر کابل در واقع همان نردبان کابل است . نردبان کابل را از جنس ورق گالوانیزه تهیه میکنند لدر کابل معمولا در طول 2 متر و عمق 6 سانت و فاصله پله های 25 سانت تولید می شود . گروه صنعتی تابان پارس تولید کننده لدر کابل یا نردبان کابل گالوانیزه می باشد .

سینی کابل و لدر کابل

کابل های برق در نقطه ورود به اتاق تا محل اسمبل رک و یو پی اس استفاده میشود .
در مدل آبکاری سرد مرحله اول آن همانطور که گفت شد ورق گالوانیزه سرد را برش
پانچ و خمکاری می کنند ولی در مدل آبکاری گرم ابتدا ورق آهن را برش ، پانچ و خمکاری
می کنند و در مرحله پایانی آن را وارد وان آبکاری کرده تا به آبکاری انجام شد آسیبی نرسد

سینی کابل و لدر

لدر ها از جنس ورق گالوانیزه و سینی ها از جنس ورق گالوانیزه و یا PVC تشکیل شده اند.
مدل زیمنسی و لدر NEC یکی از بهترین روش ها و ابزارهای هدایت حجم انبوهی
از کابل ها میباشد. از آنجایی که اتاق سرور و مراکز کنترل مجموعه ای از تجهیزات
الکترونیکی و سرورها بوده لذا مقدار کابل ها در این مراکز نیاز به مسیر دهی
مناسب و استاندارد دارد .

استفاده می‌کنند. نردبان کابل یا ladder عموماً به‌عنوان بهترین نوع از محصولات نگهداری و محافظت از کابل‌ها و سیم‌کشی‌ها در نظر گرفته می‌شود. لدر کابل را نردبان کابل نیز می‌نامند . نردبان کابل بیشتر در مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که سیم‌ کشی به‌ صورت عمودی انجام می‌شود.

سینی کابل و لدر از دیگر تولیدات گروه صنعتی تابان پارس در این زمینه میتوان به تولید سینی کابل ، نردبان کابل و متعلفات دیگر و همچنین تابلو برق اشاره داشت . لدرکابل گالوانیزه در دو مدل گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم در مدل اول یعنی آبکاری سرد ابتدا ورقگالوانیزه  را برش ، پانچ و خمکاری میکنند تولید می کنند

در واقع از سینی کابل و لدر برای انتقال کابلهای شبکه و کابل های برق از نقطه شروع در اتاق تا محل اسمبل و چیدمان رک و یو پی اس استفاده میشوند لدر کابل ها و سینی کابل ها به دلیل محدودیت های اتاق های سرور و نوع چینش رک ها امکان دارد از بالای سقف کاذب و در برخی اوقات از زیر کف کاذب و یا ممکن است از پشت دیوار کاذب عبور کنند .

لدر-کابل-نردبان-کابل

کابل و لدر

از این رو از این وسیله ها با توجه به حجم کابل کشی و مقدار تجهیزات قبل از اجرای کف کاذب استفاده میگردد. اصولا قبل از اجرا می بایست نوع سینی و عرض آن انتخاب شده و در نقشه های فنی کلیه ی مسیر ها همراه با جزئیات مشخص گردد این نکته شایان ذکر است که برای حفاظت از کابل‌ها از نگهدارنده کابل که نردبان کابل یا (لدر) نامیده می‌شود

لدر کابل جنس لدر کابل معمولاً از جنس ورق گالوانیزه در دو مدل گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم تولید می‌شود. لدر کابل را بیشتر در عرض‌های 50،40،30،20 و 60 سانت مصرف می‌کنند. عمق نرمال لدر کابل بیشتر 6 سانت می‌باشد و در بعضی موارد 10 سانت نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

 

برای خواندن مطالب درمورد سینی کابل میتوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× پشتیبانی