سینی کابل و لدر کابل

سینی کابل و لدر از دیگر تولیدات گروه صنعتی تابان پارس در این زمینه میتوان به تولید سینی کابل ، نردبان کابل و متعلفات دیگر و همچنین تابلو برق اشاره داشت . لدرکابل گالوانیزه در دو مدل گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم در مدل اول یعنی آبکاری سرد ابتدا ورقگالوانیزه  را برش ، پانچ و خمکاری میکنند تولید می کنند

در واقع از سینی کابل و لدر برای انتقال کابلهای شبکه و کابل های برق از نقطه شروع در اتاق تا محل اسمبل و چیدمان رک و یو پی اس استفاده میشوند لدر کابل ها و سینی کابل ها به دلیل محدودیت های اتاق های سرور و نوع چینش رک ها امکان دارد از بالای سقف کاذب و در برخی اوقات از زیر کف کاذب و یا ممکن است از پشت دیوار کاذب عبور کنند .

لدر کابل چیست؟

لدر کابل جهت حرکت و جابجایی کابل ها در ارتفاعات زیاد و ناهموار از این لدر کابل استفاده میکنند . لدر کابل در واقع همان نردبان کابل است . نردبان کابل را از جنس ورق گالوانیزه تهیه میکنند لدر کابل معمولا در طول 2 متر و عمق 6 سانت و فاصله پله های 25 سانت تولید می شود . گروه صنعتی تابان پارس تولید کننده لدر کابل یا نردبان کابل گالوانیزه می باشد .

سینی کابل و لدر کابل

کابل های برق در نقطه ورود به اتاق تا محل اسمبل رک و یو پی اس استفاده میشود .
در مدل آبکاری سرد مرحله اول آن همانطور که گفت شد ورق گالوانیزه سرد را برش
پانچ و خمکاری می کنند ولی در مدل آبکاری گرم ابتدا ورق آهن را برش ، پانچ و خمکاری
می کنند و در مرحله پایانی آن را وارد وان آبکاری کرده تا به آبکاری انجام شد آسیبی نرسد

لدر-کابل-نردبان-کابل

کابل و لدر

از این رو از این وسیله ها با توجه به حجم کابل کشی و مقدار تجهیزات قبل از اجرای کف کاذب استفاده میگردد. اصولا قبل از اجرا می بایست نوع سینی و عرض آن انتخاب شده و در نقشه های فنی کلیه ی مسیر ها همراه با جزئیات مشخص گردد این نکته شایان ذکر است که برای حفاظت از کابل‌ها از نگهدارنده کابل که نردبان کابل یا (لدر) نامیده می‌شود

سینی کابل و لدر

لدر ها از جنس ورق گالوانیزه و سینی ها از جنس ورق گالوانیزه و یا PVC تشکیل شده اند.
مدل زیمنسی و لدر NEC یکی از بهترین روش ها و ابزارهای هدایت حجم انبوهی
از کابل ها میباشد. از آنجایی که اتاق سرور و مراکز کنترل مجموعه ای از تجهیزات
الکترونیکی و سرورها بوده لذا مقدار کابل ها در این مراکز نیاز به مسیر دهی
مناسب و استاندارد دارد .

لدر کابل جنس لدر کابل معمولاً از جنس ورق گالوانیزه در دو مدل گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم تولید می‌شود. لدر کابل را بیشتر در عرض‌های 50،40،30،20 و 60 سانت مصرف می‌کنند. عمق نرمال لدر کابل بیشتر 6 سانت می‌باشد و در بعضی موارد 10 سانت نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

استفاده می‌کنند. نردبان کابل یا ladder عموماً به‌عنوان بهترین نوع از محصولات نگهداری و محافظت از کابل‌ها و سیم‌کشی‌ها در نظر گرفته می‌شود. لدر کابل را نردبان کابل نیز می‌نامند . نردبان کابل بیشتر در مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که سیم‌ کشی به‌ صورت عمودی انجام می‌شود.


برای خواندن مطالب درمورد سینی کابل میتوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× پشتیبانی